شخصیت برند چگونه تعیین میشود؟
شخصیت نشان تجاری یا Brand Personality مجموعه ای از رفتارها و ویژگی های انسانیای است که به یک نام تجاری نسبت داده میشود. میتوان گفت شخصیت برند دقیقا همان چیزی است که مخاطبان میتوانند با آن ارتباط برقرار کنند و یک برند حرفه ای ارزش خود را با حفظ مجموعهای ثابت از ویژگیها بالا می برد. در واقع میتوان گفت شخصیت برند ارزشی برای برند به همراه می آورد که از منافع دیگر آن متمایز است.
شخصیت برند همان چیزی است که برند به وسیله آن توسط مخاطبان خاص خود درک و شناخته میشود. برای بسیاری از افراد نام تجاری یک مفهوم ایدئولوژیک است.
ادامه مطلب: